Revolt

Jag är inte så mycket till bloggare, jag skriver bara när jag känner för det, eller har något att berätta.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det är as nice väder så jag har varit ute och skjutit pilbåge, är inte så bra än men jag jobbar på det! 
Jag har läst första kapitlet ur "Revolt" (sista delen av hungerspelen) har inte så mycket tid, det är massa läxor som kommer i vägen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är det Djurgårn - Luleå, om djurgårn vinner så är det semifinal! Krüger är med så då lär vi ju vinna!^^
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag spela Super mario på vårat as gamla nintendo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0